( sz332 | 2013. 02. 05., k – 08:58 )

Mit értesz működő szemét alatt? Tényleg kíváncsi lennék... mert bizony nem kevés c/c++ kódot láttam segfault-tal elszállni, szóval
nem igazán a nyelv határozza meg, hogy adott program jó-e, vagy sem, hanem az, hogy a célnak, amire készült, megfelel-e.

Tovább megyek: mi indokolja 2013-ban, hogy egy fejlesztőnek memória foglalással, stack vagy heap-en létrehozott objektumokkal,
copy construktorokkal, ki-kinek a tulajdonosa, 32 vagy 64 bites rendszerek közötti különbséggel, és egyéb hasonló problémákkal
küzdjön, ahelyett, hogy a feladatot oldaná meg. Mert a sokat hangoztatott "teljesítmény miatt" általában nem igaz, a programok
80-90%-ban ha az adott termék normálisan megtervezett, megfelelő algoritmusok vannak használva (nem O(n^x) lehetőség szerint)
nem szokott probléma lenni, nagyon ritkán van szükség bitvadászatra.