( uid_16401 | 2012. 12. 16., v – 19:33 )

Nálunk a UPC naponta 2 alkalommal off. Az albérlő olyan otthonülő internetbuzi, naponta 2 alkalommal felhív hogy nincs net, jelentsem be a hibát. Az üsz 2es 2es gombra automatikusan mondja: "Az ön lakhelyén szolgáltatásaink akadoznak, a hiba elhárításáig szíves türelmét kérjük."
Aztán naptól és napszagtól függetlenűl: "Ügyfélszolgálatunk rendkívűl foglalt, kérjük ismételje meg hívását később!"

Először próbálkoztam okoskodva kivárni a 40 percet mire valaki beleszólt, de rájöttem a bejelentéstől nem lesz jobb a rendszer, viszont mondtam az albérlőnek hogy ilyenkor hívja fel őket és ettől a szövegtől meg fog nyugodni. És tényleg ma már tök nyugodt az egységnyisugarú user. Vett egy Telenoros hipernetet... Valamit tudnak.