( lyken | 2012. 09. 26., sze – 11:42 )

A vásárlók majdnem kerek kétharmada árukapcsolással, részletre veszi, anélkül, hogy a kapcsolt szolgáltatást kihasználná. A kötött vásárlási forma miatt ki _kell_ fizetni a megnevezett árat, hogy a birtokába kerüljön a készülék. Ismétlem: a userek közel 90%-a nem használja ki a kapcsolt szolgáltatást. Én csak a hajócsavaros riportokra látok rá, de gondolom a konkurenciánál is hasonlóak a számok.
Az önigazolásra való hajlamot eddig inkább alma fanatikusok oldaláról tapasztaltam. Elmondható, hogy 2004 óta aránylag sok apple termékhez jutottam hozzá. Ezeket a cég szerezte be, nekem semmibe nem került, tehát objektíven szembesülhettem a problémáival. Ha problémával felmentem alma fórumra, akkor több hihetetlen ordenáré dolgot vettem észre:
- a fanboyok egymást fényezték, meg erősítgették meg oda-vissza. Félelmetes, szerintem orvosi könyvekbe(elmeosztályra) illenek a fazonok.
- ha problémát jeleztem aminek nem volt egyszerű megoldása, akkor közölték, hogy a user a hülye(egészen addig az egy robosztus kiforrott, letisztult eszköz/OS volt, gratulálunk, hogy megvetted. De ha komoly probléma van, vagy esetleg reset gombot kell[lene] keresni mert lefagyott az iPOD, akkor a user a hülye. WTF, akkor most mi van?)
-
Többmilliós tételben volt nálam használaton cucc. Használható javarészt, de magamnak nem vennék, mert számtalan dolog van benne ami nem tetszik. Többek közt a körbesz*pj*k egymást típusú fanboy társulat sem, akik az egész köré szerveződtek. A Samsung nyilvánvalóan az apple-t másolja, de inkább veszek azt.
Fentebb gee írt egy egészen releváns véleményt a saját apple eszközéről(nem adott rá ki pénzt, tehát objektívebb a véleménye, mint azoknak akik fizettek érte) amire rögtön lecsapott két fanboy, mint gyöngytyúk a takonyra és a csoportos fanboytszinvonalnak megfelelő infantilizmussal reagáltak. Gyönyörű példája annak, hogy elsődlegesen mi taszít.