( xclusiv | 2012. 08. 28., k – 18:57 )

"Nem ertem miert nem birja senki felfogni, hogy nem az a problemam, hogy a szolgaltato nem teljesiti az SLA-t."

Nem, neked az a bajod, hogy nem kapsz _jobb_ szolgáltatást attól, amit kifizettél. Ezt már ezerszer leírtad itt így-úgy-amúgy megfogalmazva. És persze az általad elvárt szolgáltatásnak az árát megfizetni se vagy hajlandó.

"Hanem alapjaban veve azzal az elvel van problemam, hogy "amig az SLA-ban benne van addig leszarunk mindent es mindenkit"."

Senki nem fog 2 órás hibaelhárításhoz szükséges személyzetet, eszközöket meg minden szart fenntartani csak azért, hogy a 72 órás elhárítást fizető kalebris elégedett legyen. Vagy legalábbis elégedettebb, mert akkor meg a 2 órás hibaelhárítás lenne a baja, hogy miért nem 15 perc.
Meg persze azért a havi hatezer forintért egy neki dedikált, folyamatosan nyugtatózott ügyfélszolgálatost is fel kell venni, aki nem küldi el a kurva anyjába a 17. betelefonálás környékén, amikor is már 1,5 órája nem megy a 72 órás hibaelhárítással eladott szolgáltatás.

Na mindegy, már le lett írva minden, de nem vagy hajlandó felfogni, én lezártam.