Igaza van az oldalon az elso kommentelonek: ha nem akarsz helpdeskest jatszani, akkor menj el olyan ceghez, ahol nem kell (es most tokmindegy hogy mi a foglalkozas megnevezese).
Az embereket nem fogod tudni megvaltoztatni. Az meg, hogy a programod rossz hibauzeneteket ir ki (igek vannak odairva vagy a szokasasos Ok/Cancel, stb.), vagy egyeb usability hianyossagokkal kuszkodik, akkor nehogy mar a user legyen a hibas.
A masik hozzaallas, hogy ha nem keszul felvetel a support requestrol, hogy olyanokat mondasz az ilyen hivasok utan, hogy "az on cegenek ez a hivas 25000 Ft-jaba kerult", meg akkor is ha nem. Ennek eredmenyekepp meg nem fogjak jobban szeretni a termeket, sem lesznek okosabbak, csak a nagyon trivialis hivasokat tudod megelezni, es azt is csak addig amig Mo.-n olyan a munkaeropiac, amilyen; pszichologiai okokbol.
A te dontesed. En tudom hogy en melyik megoldast valasztanam.