( xclusiv | 2012. 07. 23., h – 18:57 )

Jó, akkor menjünk el dedóba :)

Megnevezés: Minőségi panasz hibaelhárítási ideje
Meghatározás: A minőségi panaszok alapján indított hibaelhárításoknak az esetek 80%-ban teljesített határideje.
Mérési módszer: A bejelentett minőségi panaszok hibaelhárítási idejének mérési alapja az adatbázisból kinyert, hibabejelentések keletkezésének dátuma és a hibaelhárítás fizikai teljesítésének dátuma között eltelt, megkezdett óra.
Mértékegység: Kiskereskedelmi hibaelhárítás idő [óra]
Mért érték (2010. I. félév): 42
Mért érték (2010. II. félév): 46
Mért érték (2010. éves): 45
Mért érték (2011. I. félév): 32

szerk.: ja, és egy másik csúsztatás: "a 99.8 azert mindig megvolt lakossagi ADSL-nel"
akarod mondani ebben a kétéves intervallumban, saját bevallásuk szerint.