( Som-Som | 2012. 06. 14., cs – 21:46 )

Itt nem arról van szó, hogy a Nokia vezetése ne látta volna, hogy az Android - mint platform - nyerő. Azt mondták, hogy az Android olyan, mintha bepisilnél: egy ideig melegen tart. A Samsung is pont emiatt vágott bele a Tizenbe, nem akarta a Market bevételeit a Google-lel megosztani. A Nokia azóta az Androiddal egyenértékűre (megszólalásig hasonlóra, aki nem hiszi, járjon utána) fejlesztette a saját Symbianját, mégsincs nyeresége, a Samsung a Google adó mellett is igen nyereséges.

A történet igen érdekes, egyszer már lejátszották, csak akkor feature telefonok voltak a szereplői. A Nokia volt az ifjú titán, az Ericsson elásta magát a gyenge termékeivel, majd amikor már igen jókat gyártott, akkor sem vette senki. (A "senki" itt persze csupán arányaiban értendő.)

Egy kiemelkedő termék és hatalmas hype kell ahhoz, hogy ebből ki lehessen mászni. Nem elég jónak lenni, hiszen a Motorola és a Sony Mobile is jó, de tojik mindenki rájuk, a világ a Samsung - HTC csatát figyeli. Ez van, ha tetszik, ha nem.