( bacsi2 | 2012. 01. 13., p – 19:21 )

Szerintem ezt utólag nem nagyon lehet kivitelezni, max próbálgatással. A map fájlok tartalmazzák pl. a textúrák, hangfájlok helyét plaintextben, de ez le van "fordítva" (~compile) a bsp fájllá, és az eredeti forrása nincs belecsomagolva a pk3 állományba. A levelshots-nak meg adott helye van, a /levelshots könyvtárba kell berakni a pálya nevével megegyező névvel.

Én Q3-hoz csináltam régebben pályákat, meg COD1-hez, máshoz lehet másképp kell (bár nem valószínű).

Esetleg nézz bele egy szövegszerkesztővel a bsp fájlba, hátha tartalmazza az elérési utakat, most nem tudom kipróbálni.

A fentebb említett Radiant utólag már nem jó, az csak a map fájllal tud dolgozni, a pk3-at jellemzően kézzel kell összerakni utólag.