( samu.ferenc | 2011. 12. 20., k – 17:55 )

Emberek azért azt lássuk be, hogy ami a HDD piacon végbement, nem egy mindennapi szokványos eset. Azok a rutinok, amik általában biztosítják a gördülékeny ügyintézést, most nem működnek. Régen, ha visszajött egy rossz disk, levettem egy másikat a polcról és odaadtam, hogy ne az ügyfélnek keljen várnia a szerviz/garanciális ügyintézésre, ez most nem biztos hogy bevállalható.
Valaki feljebb írta, hogy a nagyker csak a legvégső esetben engedi levásárolni, általában inkább cseréli az eszközt. Ez igaz, amikor raklapszámra állnak az eszközök a raktárban. De az első időkben volt, hogy a nagykernél sem volt készlet, ezért jobb híján levásároltatták. Valóban nem egyszerű a helyzet, de ez van, ebből kell kihozni a legjobbat.

Azoknak meg akik a fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzést ajánlják. Szép dolog, hogy a fogyasztók tisztában vannak a jogaikkal, csak ez egy kicsit már kezd elmenni a visszaélés és zsarolás irányába (ami szintén büntetendő!)