( saxus | 2011. 12. 20., k – 14:37 )

Na most akkor őszintén:
- ügyfél 2,5 hónap után kezd el pattogni
- nem heti rendszerességgel mossa el a HDD gyártást az árvíz.

Másrészt:
- Kisker beadja a nagykerbe a diszket, valószínűleg jóváírást kap.
- Ha a nagyker egy másik beszállítótól vette, akkor valószínűleg ugyanúgy adja tovább a másik nagykernek és kapja a jóváírást.
- Ha a nagyker a gyártótól kapta, akkor ott meg viszonylag eltérőek a feltételek. Pl. van, hogy visszaküldik a diszket és jóváírást kapnak. Van, hogy cserekészüléket (akár javított, akár új), ez már egyéni megállapodás.

Na most ez a folyamat önmagában 2-4-5 hónap is lehet. Szerinted ki az, aki ennyi időt várna egy cserére (már ha egyáltalán cserélik és nem szimplán jóváírják? Szóval akkor hol van itt a lehúzás? Ott, hogy mindenki visszakapja a pénzét?

Igen, ügyfélnek nyilván kellemetlen, mert megvette a diszket és szeretné használni. Ez van, ment volna 2,5 hónappal ezelőtt egyből vissza.

----------------
Lvl86 Troll