( uid_16401 | 2011. 12. 07., sze – 11:41 )

Nem az autó életkorával van bajom, és nem is az tulajdonos pénzügyi lehetőségeivel, mert ezekhez semmi közöm. Csupán csak azt ecsetelem hogy a 120L-as egy környezetszennyező lélekvesztő, és van alternatívája mind árban, mind megbízhatóságban is. Lásd a fenti postomat a Cinquecento-ról.

Kedvencem az akku elhelyezése volt a 120L-ben. Az ülés alatt besülyesztett dobozka. Kész élmény onnan kiemelni, vagy esetleg megbikázni az akkut. Kuplungtárcsát sem egyszerű mutatvány rajta cserélni. A pótkerék elöl-alul. A csomagtatrtó mérete is egy vicc. Az autó menettulajdonságai borzastóan rosszak: értsd farrmotoros alulkormányzott. Ha nincs benn a csomagtartóban 2 zsák cement, úgy áll a kaszni mint egy repülő felszállás közben. Normális csomagtér az ülések mögött van, ide ki- és bepakolni nem egyszerű.
Lehet jönni azzal, hogy át lehet alakítani a futóművet, meg a termosztátot csak ki kell szerelni, meg a porlasztóból ki kell venni a csavarokat... de nekem nem hobbym az autó buherálása napi szinten. Amúgy termosztát nélkül túl fog hűlni a motor, jobban fog kopni, csökken a teljesítmény, növekszik a károsanyag kibocsájtás (mert hideg motorba dúsabb keverék jut).

---
http://youtu.be/wzEahz7pa7k