( uid_16401 | 2011. 12. 06., k – 22:42 )

"Mert autózni nem mindenáron kell még vidéken sem." :):):):):)
Pedig nem kell. Van busz és MÁV sok helyen.

"egy Suzuki Samurai 1000cm3 motorral bárhol elmegy, vagy egy gázosított Níva sem pusztítja ki a fél világot"

Még jó hogy nem emlegetted fel az Arot is. :)
Azt azért elfelejtettem mondani, hogy sokszor ~600l gázolajat fuvarozok a traktor után, meg egy bigbag zsáknyi vetőmag sem a tescos szatyor kategória. Jó hogy kiviszi az MTZ is, de ha éppen máshol dolgozik, akkor nincs mit tenni. Egyértelműen azért használnak dízelt a haszongépjárművekben mert gazdaságosabb üzemű.

"...de gondolom Te sem parkolsz le a városhatárban a terepjáróval és ülsz át egy e autóba, na hát én sem."
Valóban a városhatárban nincs parkolóm, de egy XIII. kerületi teremgarázsban át szoktam ülni egy személyautóba...

"Egyébként fél napot kár miatta várni: 20 perc míg kicsit kihül, 1 perc a három csavar ki, termosztát kivesz, 1 perc három csavar vissza. Szóval max fél óra leállás."
Ha van éppen nálad egy műhelynyi tartalék alkatrész meg szerszám. Nálam éppen akkor nem volt.

Visszatérve a 120L hidegindítására, hát nekem hihetetlen a sztorid. Télidőben percekig nyomtuk a hidegindítót a légszűrőbe, aztán mire nagykegyesen köhintett egyet az akku már erősen lehervadt volt. Beszélek itt egy akkoriban még jóállapotú autóról. Rossznyelvek szerint az az 1,2-es motor már a tervezőasztalon elavult motor volt, felülszelepelt oldaltvezérelt, láncos és tolórudas mifene, jólelbonyolított képződmény. Tényleg nem akarom rontani a márka imaget, de egy ezeröcsi százszor jobb autó volt a magakorában mint a 120-as Lomha.

---
http://youtu.be/wzEahz7pa7k