"Mert autózni nem mindenáron kell még vidéken sem." :):):):):)
....na ugye hogy kell. :)
Egyébként ha fontos a környezetvédelem, akkor nem kell 2,5D-vel szántani a földet, egy Suzuki Samurai 1000cm3 motorral bárhol elmegy, vagy egy gázosított Níva sem pusztítja ki a fél világot. ;)
2 évig egyébként ilyen terepen jártam napi 2X5 km a 120-as skodrival, mondjuk nagyobb gumikkal és kiemelt futóművel. Természetesen elismerem, ez nem tökéletes terepen, párszor akadtam is el, de mint feljebb írtam pl ott a Samurai a kicsi, zöld és mégis terep ügyre. A 120-as most már csak aszfaltautó /leszámítva amíg kijutok az útra heti 1X/ a mindennapi dagonyászást is igyekeztem megoldani egy favorittal pápai fenyő mintás nehéz terep gumikkal.
Persze h lehet környezetbarát alternatíva a 120asnak a városba például egy szép villamos autó. ...de gondolom Te sem parkolsz le a városhatárban a terepjáróval és ülsz át egy e autóba, na hát én sem. ;)
No amiből mindezt ki akartam hozni, hogy kár mást toszogatni, hogy milyen környezetszennyező járművet használ, mert más nézőpontból visszafelé is el lehet játszani (lásd samurai és elektromos autó párt használj)egészen addig, hogy használj kerékpárt... ..pl terep montenbikeot :)
Ami meg nem is lett érintve, de fontos tétel az a lóvé. Én autóra nem akarok és nem is tudok milliókat szánni, de legalább annyira kell közlekednem mint neked. Most akkor azért dögöljek meg mert nincs X millám egy új kocsira? /van egyébként, de nem arra, hanem házra kell, tehát nem toszom el kocsira, ami szerintem pénzkidobás/
A termosztát még mindig gond a huszasnál, képtelenek jót csinálni, évente kell cserélnem, de a maiak legtöbbször szerencsére úgy romlanak egy, hogy nyitva maradnak, tehát nem forr fel. Egyébként fél napot kár miatta várni: 20 perc míg kicsit kihül, 1 perc a három csavar ki, termosztát kivesz, 1 perc három csavar vissza. Szóval max fél óra leállás. ;)
Rózsár Gábor (muszashi)
http://www.lok.hu