( nanto | 2011. 12. 06., k – 14:00 )

"update2: 2004-2005 utani kocsit szeretnek venni, semmikepp sem 10, legfokeppen nem 20 eveseket."

pedig azokban meg volt vas, orok elet +1 nap nemelyik, legtobbhoz alkatresz is van, es erosen alularazottak ertekukhoz kepest. Ismeros 10+ eves Saabja: 2.3-as motor, rozsdamentes acel alkatreszek (felnyitod a motohaztetot es tok szep minden, de a kulseje is fullos), es gyonyoruszepen megy, alig kell ra kolteni. Akkoriban majdhogynem luxusauto volt, most szo sem lehet rola hogy eladjak, mert 1 millat se kaptak volna erte. En szinten egy 25 eves BMW-t hajtok, de az messze nem rozsdamentes, sot, aprosagokra evente egy uj auto 2 havi reszletet ra kell kolteni (egyszer akkucsere, egyszer muszakihoz ujitasok, egyszer rozsdas elemek cserelese karosszerialakatossal, meg van mindenfele aprobb koltseg vele, de mindig van alkatresz es sose huzos az ar).

Meg ugy en bloc a regi autokrol elmondhato, hogy sokan mar fejben eltemetik, mikor mindossze egy kis kasztniujitas meg egy akkucsere kene az egeszhez.