Ez a "semmi baja sem volt" nem azt jelenti, hogy nem látott szervizt a kocsi. Sőt! Sok szervizt látott. Minden mindig időben cserélve volt. Főleg a kenőanyagok! Ez alaptétel... ha sokáig akarsz élvezni egy kocsit, akkor minden kenőanyag a legjobb minőségű legyen és időben cseréld le!
Az idézett állítás azt jelenti, hogy tudatosan minden hiba meg volt előzve.
Természetesen elkopott minden, amit csak el tudsz képzelni. Így volt cserélve féltengely, kuplungtárcsa, kinyomószerkezet, szimmeringek-tömítések amint megjelent az első csepp olaj a kocsi alatt, vezérműlánc, első futómű, hengerfejcsiszolás, szelepek, stb, ezer apróság.
De a kocsinak baja sosem volt. Azaz nem azért ment szervizbe mert megállt, hanem azért, mert nem akartam, hogy megálljon és elromoljon.
Kíváncsi vagyok, mit szólsz, ahhoz az eretnekséghez, hogy a majd félmillióból 350-et gázzal tettem meg:)
Ha figyelsz egy autóra, akkor mindegy, hogy milyet veszel mindegyik kivisz a világból. Egy zöldséges mercit is tönkre lehet vágni százezer alatt, ha nem foglalkozol vele, és egy legolcsóbb suzuki is képes 6-800 ezret elmenni ha karban van tartva.