( llaszlo | 2011. 08. 31., sze – 15:41 )

Tényleg mások az arányok. Applehater,androidfan,winfan,linuxfan 95% vs applefan 5%
És minden területen ez a jellemző.
Kösz, de nem kell marketingre küldeni. A kérdésre nem tudtál válaszolni.
Amivel elégedett egy felhasználó ahhoz érzelmeket társít, mert szereti az adott dolgot. Sokan szeretik az autóiak, vagy bármi mást telefont stb. És ha azt szidod akkor nyilván megsérted őt sőt az jön le neki, hogy hülyének gondolod.
Amikor szidsz egy SGS2-t akkor az SGS2 tulajok egyből neked mennek és megvédik azt. Ugyanez van az apple-nél is. Ha gagyi, átlagos termékek lennének akkor nem váltanának ki érzelmeket az emberekből.
Bár a win is kivált érzelmeket csak nem biztos, hogy pozitívat. Főleg úgy a Vista-ig bezárólag.
Én is szeretem a telefonom és ha valaki fikázza akkor megvédem.
Akkor az érzelmeknek mi köze is van a marketinghez?? Mert szar dolgot nem szeretnek az emberek az tuti.
Szóval, hogy ha jó dolgot gyártasz akkor már jó a marketing? Nem sok fogalmad van a marketingről azt már látom.

Nyissunk új szálat, mert nem lesz olvasható.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05