Én pedig azt állítom, hogy pontosan azzal van bajod, legfeljebb nem tudatosan.
Ez az extraprofit, túlárazás, meg gonosz-marketing hablaty minden tárgyi tudást nélkülöz, és a saját frusztrációdon kívül semmi más alapja nincs.
Köztudott, hogy csak jó terméket lehet sikeresen népszerűsíteni. Erre bizonyíték az a rengeteg példa, amikor nagy cégek hatalmas hype után buktak marha nagyot, mert a kutyának nem volt szüksége a cuccra, amit reklámoztak.
Egy termék előállítási költsége pedig a tervezéssel, kisérletezéssel, kockázatvállalással kezdődik, és a mögötte lévő szakértelemmel. Nem ott, amikor rászerelik a nyáklapra a műanyag borítást.
A fenntarthatóság sem azt jelenti, hogy holnap is lesz pénzem összerakni a nyáklapokat. Az innováció fenntarthatósága drága dolog. A nagy cégek problémáiba és költségvetésébe pedig kicsit sem látsz bele, tehát nem értem miért nyilatkozol róla.
Nekem is túl drágák az Apple termékek, de hogy ezt valaki képes morális botránynak felfogni, az nagyon szórakoztató.