( syntern | 2011. 08. 27., szo – 23:08 )

Több ponton nem értünk egyet:
- a profitnak nincs zsíros meg nem zsíros változata, csak profit van
- abban is eltér a véleményünk, hogy a termék-értékelést hogyan értelmezzük és hogyan jellemezzük

Javaslom, hogy próbálj meg eladni egy saját terméket, legyen az egy kifaragott fogpiszkáló vagy egy "kompozíció 2000" festmény vagy egy okostelefon, és majd ha eladtál belőle vadidegeneknek legalább két darabot, akkor utána térjünk vissza arra, hogy hogyan látod ezeket a kérdéseket. Elméletben nagyon okos tud lenni mindenki, de a gyakorlat igencsak rákényszerít arra, hogy "ugyanúgy de mégis másként" lásd a világot. Próbáld ki, találj ki valamit, akár a langyosvizet is, és próbáld meg eladni. Nagyon jó tapasztalat, hidd el :)

--
munka | szótár | blog | fotó