Természetesen jogos a panaszod, és az ügyfélszolgálat sem volt veled épp kedves (ha így történt) de fogd vissza magad, ebben amit leírtál semmi fura, vagy "anomália" nincs, és ha ilyen arrogáns vagy a segítőkészség is elmarad a másik fél részéről, és azt kapod ami az ASZF-ben van, ami neked nem jó... mint hallottuk.
Semmi közöm a digi-hez, sőt. Valószínűleg ebből az anyagból ennyit lehet kihozni (kábelhálózat). Nem tehetsz mást, jegyzed a hibákat, bevonulsz vele a ÜSZ-ra bemutatod a hibákat, elmondod a megfigyelésed, kéred vegyenek fel a panaszodról jegyzőkönyvet, és megkérded, szándékoznak e változtatni?
Azonban, ha a fenti dolog igaz, akkor ott a hálózat átépítése hozhat megoldást, és nem a műszaki hozzáértés hiánya okozza a problémáidat. Soha ne feledd az ÜSZ-is ember, ha normális vagy és van lehetősége segíteni, segíteni fog.
A DOCSIS rendszerről pedig elég hiányosak az információid, nem is kell tudnod, de akkor most el kéne dönteni: ügyfél vagy vagy szakértő?
A modem részletes adatokat szolgáltat a kábelhálózati kapcsolatáról provisioned módban, abból egzakt mód megállapítható van e nálad gond, és 90%-ban igaza van annak aki ezekből az adatokból következtetést von le. Amikor viszont nincs "neted" a modem valamiért nincs provisioned módban. Ekkor ő el is mondja mi a gondja. Ilyenkor a modemtől kapsz IP-t(a routered). A modem által szolgáltatott adatokból (39dBmV adásszint ás -1dBmV vételszint) jó adatnak mondható, mivel jel/zaj viszony ezen a képen nem látható és RC státuszban van a modem, nem tudható mi okozza a bajt.