Régi autónál is előfordulhat, újnál is - ezért ajánlott bikázásnál bekapcsolni pl. a az ablakfűtést -, hogy veszélyes áramingadozás keletkezik. De amíg a régi autónál esetlegesen csak az izzók mennek tönkre - ha fel van kapcsolva a világítás -, addig az újakban az elektronika is megadhatja magát. Ugyanúgy ahogy a számítógép sem szeret 12V helyett 15V-ot kapni. És egy rosszul rögzített, esetlegesen már rozsdás kábelnél keletkezhet ilyen feszültségingadozás. Lehet, hogy csak akkor amikor veszed le a kábelt, de keletkezhet.
Viszont a betolás egy érdekes dolog. Az indítómotor legtöbbször a lendkereket vagyis a főtengelyt hajtja meg. Betoláskor ugyanez van, kivéve, hogy a keréktől kezdve a váltó-kuplungon át lesz a főtengely meghajtva. Ami érdekes az a nyomaték lehet. Hiszen egyesben benyomott kuplung nélkül indítózva, csak az indítómotor is elhúzza az autót aránylag rángatás nélkül, addig ha tolod be az autót, és ráejted a kuplungot, elég szépeket tud rántani a motor. Ez megterhelheti, megviselheti a vezérműszíjat, főleg ha már nem új, ami okozhatja, hogy átugrik a vezérlés. Ez csak egy eszmefuttatás, nem vagyok gépészmérnök, nagy az esélye, hogy hülyeséget írtam.