( uid_2783 | 2011. 05. 14., szo – 17:18 )

úgy egy hete csörgött az ügyfélszolis mobilunk.
kollégám -aki egyébként mestere a PR és marketing szakmának, valamint még sokmindennek is- fogadta a hívást.
bejelentkezett egy nemtommilyen cég, aki energia ügyekben statisztika készítés címszó alatt érdeklődik.
kollégám rögvest a következővel reagálta le:
-nagyszerű, mi pedig szoftver fejlesztéssel foglalkozunk, így a statisztikát akár a mi szoftverünkkel fel is tudják dolgozni.

vagy 5 másodperc technikai csend a túloldalon, erre kollégám:
"no hát akkor nem akar velem beszélgetni..." mondat kíséretében megnyomta a piros gombot.

valami hasonló frappáns megoldást javallanék minden ilyen "nem akarok veled foglalkozni komám" típusú telefonhívásra.

másik eset:
még javában nyerőgépeket szervizeltem, mikor is a cégtulajt hívta egy bank, hogy mivel órijási a pénzforgalom, meg dübörög a gazdaság, meg rendszeresen több 10 milla landol a számlánkon meg stb, ezért felajánlana a cégnek -600 millió HUF volt akkor a vagyona a cégnek!- kedvezményes csábító hitellehetőséget.
főnököm reakciója azonnal:
"kölcsönt adni én is tudok." majd kinyomta a telefonját.

aztán lehet ezekre (volt főnökömre, vagy a kollégámra) azt mondani hogy a büdös bunkó csak lerakta meg kinyomta meg nemtom, de bele kéne már nyugodni, hogy m.o.:
-nem a telemarketing
-nem az mlm
-nem a direktmarketing
országa, se nem kánaánja.

a múlt heti "női fehérneművel kereskedünk" telefon pedig a "NYOMD KI" név alatt került be a telefonkönyvbe, többek között azért is, mert 1 hétig szopatott minket az egy-egy csörgetéseivel, hogy hátha leszünk olyan barmok, hogy egy bp-i (emelt díjas) számot visszahívunk... (ami számot gugliba bevésve 27ezer db találat van, mindegyik panaszos, gyalázkodós, valamint more info: emelt díjas szolgáltatás.)

--
Aspire_3690 & bP_10.1.1
"amióta esténként kikapcsolom a mobilomat, utolérhetetlen vagyok az ágyban." - ismeretlen szerző