"eladható lenne a dolog "
Van pár kérdés, amit még fel kéne tenned:
 - Mi az üzleti modell?
 - Hol keletkezik a bevétel? Hogy néz ki a kiadási oldal?
 - Marketing mix?
 - 4C (customer value, cost, convenience, communication) analízis mit mutat?
 - Van-e piaca a termékednek?
 - Miben vagy jobb, mint a konkurencia?
 - Hogyan képzeled el a disztribuciót?
 - Mekkora tőkére van szükséged a piacra jutáshoz?
 - Mekkora megtérülést biztosított és hogy kezeled a kockázatokat? GYELV (SWOT) analízis
 - Kikből áll a menedzsment és kiket veszel be a boardba? Onemanshow nem játszik!
 - Van -e és mi az exit stratégiád?
Ha fentiekre pozitív a válasz, akkor van pozitív válasz a kérdésedre is. Minden más esetben nemleges a válasz.
---
KORPIKLAANI-Tequila http://youtu.be/wzEahz7pa7k