Nem gondolom úgy, hogy hisztizek: közöltem pár tényt a szolgáltatóval kapcsolatban -- viccesen lezárva. Nekem ezek problémát jelentenek. Tudom, hogy nem figyelmeztetnek. Tudom, hogy mennyibe kerül a túlforgalmazás. Tudom, hogy vannak új csomagok. Ügyfélbarát vagy profitbarát megoldás az, hogy nem figyelmeztetnek, amikor átlépek egy nagyságrendet jelentő költséghatárt?
Hadd legyen már meg a lehetőségem, hogy elmondhassam, mi az, ami nem tetszik, különben soha nem jut el a termékfejlesztőkig (lehet, hogy így sem). Nem olcsó egy ilyen monitoring rendszer bevezetése, körülbelül azonos költsége van azzal, amikor tavaly a névnapomon köszöntő SMS-t küldtek. Csak a különbség az, hogy a névnapi köszöntő nélkül valahogy el tudnék vegetálni, de egyszerűen nem tudom etikusnak felfogni, hogy az első 1GBájt 3.000 forint, és minden további 1GBájt kb. 30.000 forint, és egy nyomorult SMS-t se küldenek, hogy figyeljek, mert ettől kezdve tízszer annyiba kerül.
Arra is legyen lehetőségem felhívni a figyelmüket, hogy milyen preferenciáim vannak mobilhasználat és készülékvásárlást tekintve, mert esélyes, hogy ez se jut el tisztán a termékfejlesztésig, de legalább a konkurencia árait nézzék meg, ha már az előfizetők véleményére nem kíváncsiak. Sokszor csak 10 métert kellene sétálni ebédszünetben civil ruhában, mert a legtöbb helyen egymás mellett van a három szolgáltató üzlete.
Szóval miért hiszi az, amikor leírom a szolgáltatónak, hogy mi nem tetszik a szolgáltatásában? :)
--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home