Szerintem ez is idevág. A napokban találtam a profession-ön. Azért az kemény, hogy egy asszisztensnek mihez nem kell értenie!
IT asszisztens
Elvárások:
* Felsőfokú szakirányú végzettség
* Rendszergazdai tapasztalatok, MS irodai szoftverek magas szintű ismerete, LAN ismeretek, nyomtató beállítások ismerete, MS Serverek ismerete, Virtualizácíó, Linux ismeretek
* Legalább 2 év szakmai tapasztalat
* Akaratérvényesítési képesség;Önálló és pontos munkavégzés
* Prioritások önálló meghatározása
* Magas teljesítő képesség minden helyzetben; Terhelhetőség
* Konfliktuskezelés; Problémamegoldó készség
* Kreativitás; Flexibilitás
Feladatok:
* MS Windows Server konfigurálása, karbantartása, üzemeltetése
* Active Directory adminisztrálása, üzemeltetése, fejlesztése
* Internetes és intranetes alkalmazások tesztelése, üzemeltetése
* Új munkaállomások és egyéb hardver eszközök üzembe helyezése, beállításainak elvégzése
* Biztonsági mentő rendszerek felügyelete
* Beléptető rendszer működésének felügyelete
* Szoftverkarbantartás
* Számítógép felhasználók napi problémáinak a megoldása
* Törvényi előírásoknak megfelelő szoftver nyilvántartás karbantartása, frissítése
* Beszállítói kapcsolattartás
* Kliensek hardware és software specifikációinak kidolgozása, testreszabása
* Folyamatos innováció, technológiai újdonságok figyelése, javaslatok megtétele
* Általános költséghatékonysági szempontok figyelembevétele a munkavégzés során
Pozíció területe(i):
* IT / Telekommunikáció
* IT support / Helpdesk
Munkavégzés helye:
Somogy megye