( mrrack | 2011. 02. 19., szo – 11:41 )

Szerintem ez is idevág. A napokban találtam a profession-ön. Azért az kemény, hogy egy asszisztensnek mihez nem kell értenie!

IT asszisztens
Elvárások:

* Felsőfokú szakirányú végzettség
* Rendszergazdai tapasztalatok, MS irodai szoftverek magas szintű ismerete, LAN ismeretek, nyomtató beállítások ismerete, MS Serverek ismerete, Virtualizácíó, Linux ismeretek
* Legalább 2 év szakmai tapasztalat
* Akaratérvényesítési képesség;Önálló és pontos munkavégzés
* Prioritások önálló meghatározása
* Magas teljesítő képesség minden helyzetben; Terhelhetőség
* Konfliktuskezelés; Problémamegoldó készség
* Kreativitás; Flexibilitás

Feladatok:

* MS Windows Server konfigurálása, karbantartása, üzemeltetése
* Active Directory adminisztrálása, üzemeltetése, fejlesztése
* Internetes és intranetes alkalmazások tesztelése, üzemeltetése
* Új munkaállomások és egyéb hardver eszközök üzembe helyezése, beállításainak elvégzése
* Biztonsági mentő rendszerek felügyelete
* Beléptető rendszer működésének felügyelete
* Szoftverkarbantartás
* Számítógép felhasználók napi problémáinak a megoldása
* Törvényi előírásoknak megfelelő szoftver nyilvántartás karbantartása, frissítése
* Beszállítói kapcsolattartás
* Kliensek hardware és software specifikációinak kidolgozása, testreszabása
* Folyamatos innováció, technológiai újdonságok figyelése, javaslatok megtétele
* Általános költséghatékonysági szempontok figyelembevétele a munkavégzés során

Pozíció területe(i):

* IT / Telekommunikáció
* IT support / Helpdesk

Munkavégzés helye:
Somogy megye