Azt nem értem, ha volt korábban csv, az hova tűnt? A partner cég megkérdezhetné, hogy mi alapján lehetetlenítik el a rendeléseinek a feldolgozhatóságát? Mert ha olyan ügyféllel kerül szembe, mint ahogy mi jártunk, akkor az neki fog később kárt okozni.
Volt egyszer egy partnerünk, aki áruházláncok beszállítójaként gyártott élelmiszert. Gondolt egyet és készíttetett velünk egy on-line rendelési rendszert, amivel egyszerűbben tudta követni a bejövő igényeket. De nem múlt el három hónap, amikor agy egyik nagyonnagyonnagy lánc szólt, hogy most már kész az ő rendszerük is, ezen túl inkább csak azt kell használni, és még fizetni is kell érte, nem is keveset, ha a közeljövőben szeretne nekik szállítani! Ezzel ugrott a megrendelőnk ötlete, mert így már nem érte meg tovább fenntartani, a fejlesztésbe tolt pénzt kb. kidobta az ablakon. Ugrott a mi üzletünk, mert le kellett állítsuk a szolgáltatást. Tenni ellene? Semmit nem lehetett sajnos.