Két dolgot tegyünk hozzá.
Amikor utoljára foglalkoztam ilyesmivel, akkor a fotó kidolgozásban a 212dpi és a 424dpi az elterjedt felbontás, erre a dpi-re kellett beállítani a tiff képeket, hogy ne a labor vágjon önkényesen a képből. A 424dpi digitális levilágító ritka volt, kommersz felhasználásra a 212 dpi volt használatos.
Amikor még tanítottam, akkor a veszteséges tömörítéseknél minden csoportnál csináltam felmérést. Ehhez volt egy 424dpi minőségben levilágított sorozatom, amelynél a fotólaboros kollégával csináltam egy raw -> tiff -> jpeg -> tiff konvertálást, a jpeg esetén a minőséget 5 százalékonként 5 és 100 között állítottam be. Ebből lett a fotópapírra levilágítva, majd ezt kellett a diákoknak minőség szerint sorbarendezni. Sajnos nincs már meg a felmérés táblázatos formában, de emlékeim szerint az átlag diák a sorozat feléig jutott 1 tévesztéssel, a legjobbak is csak a 65-70% minőségig jutottak el.
Jól hangzik az, hogy 326ppi, de ezt csak sötét szobában nagyítóval tudod élvezni, átlagos körülmények között az AMOLED jobb, akkor is, ha csak 225ppi a felbontása.
Ha neked olyan szemed van, hogy észreveszed a különbséget, akkor neked kell ez a ppi, az átlag embernek nem.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/FREEBSD