( bambano | 2010. 09. 14., k – 16:40 )

Ha egy 200 kiló körüli sportmotor 40-nel elgázol egy gyalogost, valószínűleg meghal. Ha egy 1500 kiló körüli autó gázolja el 40-nel, akkor lehet esélye.

Ergo az a kijelentés, hogy a mozgási energia töri össze a gyalogot, fogalmazzunk úgy, hogy legalábbis nem pontos vagy nem fedi le a teljes valóságot. Hint: gyalogosvédelmi gyűrődő zóna a kocsi elején.

Abból, hogy ha a sebességkorlát alacsonyabb, csak akkor következik, hogy a becsapódási sebesség is alacsonyabb lesz, ha a baleset minden egyéb körülménye azonos. Nyilvánvaló a következtetés, gyalogosokat kizárólag úgy ütnek el, hogy mindig pontosan 20 méterről veszik észre a vészhelyzetet, sem korábban, sem később. lol.

"a kormány mögé kerülő agyatlan állatok károkozását próbálja minimalizálni": ebből a mondatból egyfajta rasszizmus cseng ki, mintha csak a kormány mögött ülnének agyatlanok, a gyalogosok között nem lenne egy sem. rotfl. Ebből következik, hogy az általad logikusnak vélt megoldás legfeljebb egy nézőpontból tekintve logikus, más nézőpontból, esetleg általánosabb nézőpontokból tekintve meg sarkítás.