( Charybdis | 2010. 08. 26., cs – 18:25 )

OMG

Én meg azon röhögtem, hogy a Nagyi Palacsintázója miért teszi fel a panaszkönyvet a honlapjára?

http://www.nagyipali.hu/rolunk.html

Kedves vendégeink olykor beírnak a panaszkönyvünkbe ezt azt:
Vevő 1.

- "A mai napon 16:15 perckor édes rakott palacsintát vásároltunk. A palacsintában lévő gesztenyekrém érzésünk szerint romlott volt, erre felhívtuk a helyi ANTSz. figyelmét."

Vevő 4.

- "Nincs igazi Nutella sem Milky Way. Nincs egy hely sem a városban ahol lenne. Legyen itt, adjátok drágábban, csak legyen eszetek!"

Vevő 7.

- "Szomorúan hallottam, hogy nem fogyaszthatom alkoholt. Ezért panaszt szeretnék emelni, mert ez így reggeli órákban elviselhetetlen. Remélem észrevételem kapcsán, korrigálható a problémám."

Vevő 12.

- "A mai napon négyszer fordult elő, hogy a spenótos palacsinta romlott (savanyú). Mindannyiszor, amikor visszahoztam a palacsintákat, az eladók nem kértek elnézést. A reakció az volt, hogy előfordul, vagy hogy másnak miért nem rossz?! Felháborítónak tartom mind a tényt, mind az eljárást."