( kleinie | 2010. 06. 23., sze – 09:35 )

Csak a router kiköttetésre szeretnék reagálni. Én is egy ügyfélszolgálaton dolgozom, nem írok nevet. Ilyen esetekben az ügyfélszolgálatos egy hibaelhárítási 'scripten' vezet végig. Ennek általában első lépése a csatlakozások és a modemen lévő ledek ellenőrzése, ezekután kiköttetik veled a routert --ha van--, hogy ki lehessen zárni a készülék hibáját. Persze nem tudom a te szolgáltatódnál hogy megy, de az a legtisztább, hogy egy számítógépet közvetlenül a modemre kötsz --csak a hibaelhárítás idejére-- és úgy hívod fel az ügyfélszolgálatot, így egyel kevesebb eszköz hibája jöhet szóba. Viszont az elég tré dolog, hogy ennyi idő után nézett csak utána, hogy esetlegesen központi a probléma, általában 3-5 perc alatt kiderül, ha nem a modem/router/számítógéppel van a baj.