Hívd ki a szerelőket megint, de előtte a routert dugd el!
Korábban míg UPC-s internetem volt én is mindig letagadtam a routert, mert rögtön mindent arra akartak rákenni.
Nekem több mint egy éve van DIGI internetem, azóta ha áram volt akkor internet kapcsolat is. Amikor áramszünet volt nem tudtam megnézni, hogy van-e internet, tehát 100% volt eddig a rendelkezésre állás.
A UPC-nél képesek voltak nálam az én gépem beállításaiban keresni a hibát akkor is amikor a UPC-s telefon sem működött és mobilról hívtam őket 40 percen keresztül. Aztán nagy nehezen utána nézet az ügyfélszolgálatos és megállapította, hogy Nyíregyházán valami átkonfigurálás van ami kb. két napig tart így előfordul, hogy bizonyos területeken néhány órán keresztül, így az felcsatlakozás illetve újracsatlakozás ez idő alatt nem mindig lehetséges. A végén udvariasan megkérdezték, hogy másban segíthetnek-e vagy van-e észrevételem.
Megjegyeztem, hogy a 40 perces mobilhívásért kár volt, mert ha rögtön elhiszi nekem, hogy a szolgáltatással van probléma ezt megtakaríthattuk volna. Mire ő miért nem a UPC-s telefonomról hívtam az ingyenes. Korábban megbeszéltük, hogy a UPS-s telefon sem működött akkor.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba és kész!