( psc | 2010. 06. 18., p – 14:08 )

"A "torzitott" ar-ertek aranyrol beszeltem, miszerint ha a Ferrari tizedennyibe kerulne, akkor is a BMW-t valasztanam."
Mondta valaki, hogy vegyél ferrarit?
Annyi van, hogy csináltál egy corvette vs. ferrari összehasonlítást, én meg mondtam, hogy _szerintem_ nem.
Te is szubjektív voltál, én is szubjektív voltam.

"Es ha szerintetek akkora hulyesegeket hallottam,"
20 ezerig könnyedén felpörgő fordulatszám, meg hasonlók, az tényleg orbitális hülyeség.

"akkor mutassatok egy 10 eves ma mukodo Ferrarit "
Ismeretségi körömben a legrégebbi egy 2001-es, 360 Modena. Köszöni szépen, jól van, 20.000 km-es szervízciklusa van, nemrég a warm-up day-en is tolta neki a pályán (hungaroring), teljesen hibátlan az autó.
Réges-régen, 15-20-25 évvel ezelőtt valóban nagy szervízigényűek voltak a ferrarik, de 15-20 éve a bmw sem az a bmw volt, mint ma.
Meg egyik autó sem (talán a zsiguli az, amit 15-20 éve változatlan formában gyártanak. :) )

"Egy kozeli baratom haverjanak volt Ferrarija, es az meselte, a tanfolyam sem kamu! "
De, kamu. És nem a barátom barátjának a haverja mesélte. :)
Van még egy másik urban leged, amikor azt mondják, hogy az első ferrarid nem lehet piros. Ez ugyan akkora baromság, mint a kötelező tanfolyam.
Van egyébként ferrari vezetéstechnikai tanfolyam, de nem kötelező jelleggel, hanem fizetősen, sok pénzért. ;)
(Ugyanígy, van bmw vezetéstechnikai tanfolyam, mercedes vezetéstechnikai tanfolyam, volvo vezetéstechnikai tanfolyma, stb.stb.)

"lehet 5 eve volt ilyen a Ferrari,"
inkább 25 év az, akkor tényleg nagyobb szervízigényük volt, és voltak problémák - állítólag, mert nekem sincs tapasztalatom a 25 évvel ezelőtti ferrarikról.

" Attol, hogy valami sokba kerul, még nem biztos hogy jó"
Ez biztos, viszont a ferrari jó. ;)