Ha te egy autó mögé érkezel autópályán és vészfékezned kell úgy, hogy az egyenletes, állandó sebességgel halad, akkor érdemes lenne elmenned egy orvosi vizsgálatra vagy egy vezetéstechnikai tréningre, mert komoly problémáid vannak vagy a térérzékeléssel, vagy a gépkocsi kezelésével.
A defenziv vezetésnek a lényege, hogy folyamatosan úgy választja meg az ember a gépjárművének a haladási sebességét, hogy minden egyes forgalmi szituációban képes legyen egy kialakuló baleseti helyzetet kezelni és elkerülni.
Lefordítva: Ha a papika elalszik 95.5-el a belső sávban, akkor nem egy diszkrét hátsó lökhárító döccentéssel segítjük vissza a külső sávba, hanem megfelelő időben lassítva, a követési távolságot betartva, felvesszük az ő haladási sebességét, és megvárjuk míg kitalál a külső sávba.
A kamionos előzgetésnek hátterében szokott olyan is állni, hogy valami fasz jelenik meg az úton aki 160-180-al tolja a többi autóst és emiatt leugrik a gépszíj az egyik sofőrnél. Ilyenkor csak egy rádiózásba kerül neki, hogy az előtte haladók egy mozgó útakadály kombóval megfogják.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "