( _Franko_ | 2010. 06. 02., sze – 10:29 )

$0, de ezt már írtam. Gondolom a te bevételed sem éri el a $100-t egy hónap alatt. Meg merem kockáztatni, hogy Androidos ads supported játékból nemhogy Kínában, de worldwide sincs ennyi bevételed. :)

Ahja, 300 dollár reklámbevétel az első hónapban és folyamatosan növekszik... mondjuk ez nem csak a Market érdeme, kellettek hozzá a kínaiak is... másrészt nem érdekel ez a bevétel, ajándék a cikkek mellé... :)

Na, de hogy egy free appal sem?! Esetleg attól félsz, hogy nem hozza vissza a $25-t?

Ott van a Market-en is (http://www.android.com/market/ -> Top free -> Casual -> jelen pillanatban az ötödik helyen áll a FallDown). Akár fizetős is lehetne, megvan hozzá a lehetőség és megvan hozzá az ismertsége is, de mivel nyílt forrású (lesz, amint megírom hozzá a tutorial-cikkeket), nem szeretnék érte pénzt kérni... :)

Ne beszélj mellé, légy szíves! Az iPod Touch 60.000 Ft.

Nem válaszoltál a kérdésre... nem olyan fényes a cipő? :)

Még mindig érzem a háttérben az elfogultságot... szóval kell egy Hackintosh (legális ez egyátalán?); kell egy $99 regisztráció; kell egy iPod, amit 60e, de ugyanazt tudja, a telefonáláson kívül, mint az iPhone 200e forintért, aztán esetleg valamikor ki is teszik az ingyenes alkalmazást, és esetleg nem szopatnak meg utólag, hogy Hackintosh mégiscsak kizáró ok.

Android esetén letöltöm az SDK-t, veszek 60e forintért egy _telefont_, és enyém a világ, feltölthetem egy csomó helyre azonnal az alkalmazást, azonnal megjelenik, nem távolítják el, nem szopatnak meg 20 oldalas licencfeltételekkel, és ha úgy gondolom, akkor kifizetek még 25 dollárt a Market-re. Ha úgy gondolom. Van választási lehetőség, nem döntik el helyettem, hogy mit is szeretnék kezdeni.

Off: Szerintem az Apple 20 év alatt azzá vált, ami ellen lázadt (http://www.youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8), a nagy képernyő megmondja, mit kell tenni-venni... az Apple jogászai pont úgy üldözik az egyéniséget és a választás szabadságát, mint a piros gatyás csajt a reklámban... :D

Na ez itt a lényeg! Te ezt az egészet vallási alapon közelíted meg, én meg üzleti alapon.

Én azért látok benne némi egyéb felhangot is. Jelentősen benne van a soraid között az Apple stack választása miatti kognitív disszonancia... a kényes kérdésekre nem szeretsz válaszolni, se ebben a topic-ban, se másikban. :)

A "leszarom a kínai piacot, nekem a csak a MARKET kell" hozzáállás nem túl logikus üzleti szempontból. Másrészt - ha több hónapig tartó fejlesztésről beszélünk - nem a pillanatnyi eszközszám a lényeges, hanem a trendek, azok jelenleg azt mondják, hogy _most_ azonos számú Android-os telefon aktíválódik a Marketen (és kb. ennyit adnak el kínában Market-mentesen), mint iCsillag. Ez bármikor megváltozhat, ahogy az Apple is egy tollvonással beszopatta fejleszők ezreit. Kockázat nélkül nincs üzlet.

Látom nagyon nics tapasztalatod abban, hogy a legnagyobb problémát nem az jelenti a szoftver fejlesztésben, hogy elkészítsd a programod, hanem eljuttasd a végfelhasználókhoz.

Tudom, hogy ez jelenti. Mégis volt élet az AppStore előtt és van élet az Android Market-en kívül is. Becsukhatod a szemed, de ez se logikus üzleti döntés.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/FREEBSD