Meg kideriteni a szerviz telefonszamat.
Aztan amikor felhivod, akkor nem tud mit valaszolni, majd felhivatalosan a vegen hozzateszi, hogy csak rakja fel, majd utana lehet recover CD-t csinalni. De ezt mint maganszemely mondja jotanacsbol.
Egyebkent pedig a hivatalos Toshibahoz forduljanak, mivel ez nem szervizproblema, a gepnek nincs baja.
Majd amikor 5 kulonbozo (fel)hivatalos Toshiba emailcimre irogattal, a support forumon felvetetted, es ott se jott hivatalos valasz (csak par okoskodo/segitokesz emberke, akik mint maganvelemenyuket irjak le), akkor majd nyugodt szivvel mondhatod, hogy "nem sok ido utanajarni"
Hidd el, en megprobaltam. Egy hetig tenyleg aktivan foglalkoztam vele, szerintem 20-nal is tobb telefont eresztettem meg. Mar az elso ora utan vilagossa valt, hogy ebbol anyagilag sehogyse jovok ki jol, raadasul csak az idomet cseszem el.
Szoval igen, valami hivatalos valaszt/leirast/allasfoglalast varnek, hogy:
1. hogyan lehet a windows licensz arat visszakerni
2. ha azt nem lehet, akkor mi a legalis modja egy gyari telepito CD beszerzesenek
3. ha ezt se lehet, akkor ha lewarezolok egy windowst, es a matrica kodjaval telepitem, akkor legalis lesz-e?
(egyik szervizes kollega ugyanis ezt ajanlotta: "szerezzek egy telepito CD-t, majd a matrica kodjaval telepitsem, es akkor legalis lesz")
Igazabol egy teteles hivatalos allaspontot szeretnek, hogy mit lehet, es mit nem. (mi merre hany meter)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....