OTRS 7 bemutató és ügyféltalálkozó

Címkék

November 19-én az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et. A szolgáltatásmenedzsment csomag legfrissebb verziója teljes mértékben összhangban van a digitális transzformáció koncepciójával, és segíti a vállalatokat folyamataik és munkafolyamataik hatékonyságának növelésében. Az új verzió optimalizált, modern ügyfélfelületet és számos új funkciót kínál.

Az OTRS Magyarország Kft. tisztelettel meghív minden vállalati vezetőt és informatikai szakembert az OTRS 7 újdonságait bemutató rendezvényére!

  • Helyszín: Regus Business Center (1123 Budapest, Alkotás u. 53., A épület, 6. em., MOM Park)
  • Időpont: 2018. november 27., 14.00-17.00 óra

A RENDEZVÉNYRŐL

Az OTRS 7-tel kezdődően a lehetőségek világa kibővül. Az új verzióval számos új funkció és optimalizált ügyfélfelület érkezik ami személyesen is megismerhető 2018. november 27-én. A rendezvényen személyesen találkozhat az OTRS AG vezetőivel is.

Vendégeink:
    • André Mindermann (Chief Executive Officer)
    • Christopher Kuhn (Chief Operations Officer)
    • Sabine Riedel (Global Marketing & Global Human Resources)

REGISZTRÁCIÓ
A rendezvény mindenki számára ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött: regisztráció itt.

Hozzászólások

Korábban volt róla információ, hogy az OTRS elérhetősége megváltozhat de nem volt emlékszem konkrétabbra. Elérhető esz a jövőben a 7-es és utána érkező verziókkal is a free / community kiadás mint jelenleg és eddig is?

Létezik olyan, hogy random ipar random szolgáltatója nem nevezi magát vezetőnek? S esetleg nem szuperlatívuszról indítjuk a kommunikációt, akár van alapja, akár nincs?

--
Where do you want to go today?
[nobody@salcay:~]$_

Láttam már olyat is, de azt nem szoktak mondani. Ebben az esetben nem tudom, de ha benne lenne az open source is akkor nagyon biztos, hogy igen. Szerintem most igaz de érdekes lenne, hogy hogy mérték. Ha telepített és használt rendszereket vagy agent számodat néznek akkor igen.

Lehet szeretni vagy nem, de nem túl nagy a nem nagyon fizetős piac.

Hát, ha ilyen egy kommunikáció akkor nekem az
- azt jelenti, hogy a ami elhangzik, az marketing bullshit,
- a szolgáltató csak szeretne vezető lenni, de valójában nem az,
- nincs kompetens ember a marketing kommunikációs osztályon, aki össze tudna rakni egy nem ennyire izzadtságszagú kommunnikációt, mert tudja, hogy ezen a piacon ez a stílus nem menő.

Nézd meg nagy cégek kommunikációját, az ilyesmit nagy ívben kerülik, mert csúnyán visszaüthet. Mondjuk egy itthon egy GVH bírság formájában, ha mondjuk felmérésekkel nincs alátámasztva az állítás ("legszebb", "legjobb", "legokosabb", "legnagyobb", "legpiacvezetőbb", blablabla)