A RENDEZVÉNYRŐL
Az OTRS 7-tel kezdődően a lehetőségek világa kibővül. Az új verzióval számos új funkció és optimalizált ügyfélfelület érkezik ami személyesen is megismerhető 2018. november 27-én. A rendezvényen személyesen találkozhat az OTRS AG vezetőivel is.
Vendégeink:
• André Mindermann (Chief Executive Officer)
• Christopher Kuhn (Chief Operations Officer)
• Sabine Riedel (Global Marketing & Global Human Resources)
REGISZTRÁCIÓ
A rendezvény mindenki számára ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött: regisztráció itt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Korábban volt róla információ, hogy az OTRS elérhetősége megváltozhat de nem volt emlékszem konkrétabbra. Elérhető esz a jövőben a 7-es és utána érkező verziókkal is a free / community kiadás mint jelenleg és eddig is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azóta sincs ott a 7-es verzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Létezik olyan, hogy random ipar random szolgáltatója nem nevezi magát vezetőnek? S esetleg nem szuperlatívuszról indítjuk a kommunikációt, akár van alapja, akár nincs?
--
Where do you want to go today?
[nobody@salcay:~]$_
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láttam már olyat is, de azt nem szoktak mondani. Ebben az esetben nem tudom, de ha benne lenne az open source is akkor nagyon biztos, hogy igen. Szerintem most igaz de érdekes lenne, hogy hogy mérték. Ha telepített és használt rendszereket vagy agent számodat néznek akkor igen.
Lehet szeretni vagy nem, de nem túl nagy a nem nagyon fizetős piac.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, akkor nevezi magát "startup"-nak :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha ilyen egy kommunikáció akkor nekem az
- azt jelenti, hogy a ami elhangzik, az marketing bullshit,
- a szolgáltató csak szeretne vezető lenni, de valójában nem az,
- nincs kompetens ember a marketing kommunikációs osztályon, aki össze tudna rakni egy nem ennyire izzadtságszagú kommunnikációt, mert tudja, hogy ezen a piacon ez a stílus nem menő.
Nézd meg nagy cégek kommunikációját, az ilyesmit nagy ívben kerülik, mert csúnyán visszaüthet. Mondjuk egy itthon egy GVH bírság formájában, ha mondjuk felmérésekkel nincs alátámasztva az állítás ("legszebb", "legjobb", "legokosabb", "legnagyobb", "legpiacvezetőbb", blablabla)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni