Mit szólnál egy zárt elektromos kerékpárhoz?

Egy kis közvéleménykutatást szeretnék csinálni a fenti témában a HUPperek körében.
A koncepció egy zárt elektromos kerékpár/moped szerű jármű lenne és a paraméterezéséhez érdekelne az itteni közönség véleménye.

A megválaszolandó kérdések:
1. Milyen összeghatárig érdekelne egy ilyen jármű megvásárlása?
2. Érdekelne-e, ha olcsóbban, kit formában tudnád megvenni?
3. Érdekelne-e, csak a tervrajz megvásárlása?
4. Mekkora távolságok megtételére használnád?
5. Használnád-e hűvösebb, téli időszakokban?
6. Milyen gyakran használnád?
7. Mekkora terheket vinnél vele? Kézitáska? Heti bevásárlás? Komplett fileszerver, rackszekrénnyel együtt?
8. Hol és hogyan tárolnád? Garázs? Csillaggarázs?
9. Érdekelne-e, ha magasabb összegért hibrid töltéssel (napelem, belsőégésű motor) is megtudnád venni?
10. A pedálozás:
a, Legyen alapfunkció (inkább kerékpár legyen)
b, Legyen opció (inkább moped)

A kérdésekre a válaszokat lenti threadbe kérném megadni sorszám: válasz formában. A 10-es kérdésre értelemszerűen a vagy b-vel. Ha lehet, a válaszok szálba ne +1-ezzetek.
Más ötletek, anyázások mehetnek külön szálba.
Köszönöm!

Hozzászólások

1. 50 000,-Ft
2. Nem. Rossz szerelő vagyok.
3. Nem! Pláne nem. (Lásd előbb.)
4. 10--15 km
5. Igen (ha az útviszonyok engedik).
6. Naponta. Naná!
7. Fájlszerver, rackszekrény nélkül -- inkább kétszer fordulok.
8. Garázsban.
9. Érdekelne. (Na jó, de mennyivel drágábban?)
10. a) Legyen alapfunkció. Így -8°C-ban nem elég az elektronika.

tazola

1. max. 200 000 huf
2. igen
3. nem
4. max 10-15 km
5. igen
6. heti 2-3 alkalom
7. táska max 10 kg
8. garázs
9. kiegészítésnek belső égésűvel
10. b

Kétkerekűt egyébként komolyabb használatra nehezen tudnék elképzelni, inkább valami kicsi piaggio ape, simson duohoz hasonló felépítésű járműből lehetne jó villanyjárgány, mivel könnyű és kicsi, nem ázol meg rajta, van hely több akkumulátornak is, stb.

Nincs A-s jogsim, szoval csak azt feltetelezve, hogy lenne (vagy ami egy ilyenre kell):
1. 200k
2. Nem, maceras.
3. Csak tervrajzert nem adnek penzt. Viszont azt elvarnam, hogy legyen hozza reszletes doksi (mondjuk egy cd-n), ha mar ilyen home-made szintu jarmu, es nem egy neves multi egesz europara kiterjedo szervizhalozata van mogotte. Ennek hianya kizaro ok.
4. varosi kozlekedesre (BP-en belul par km.)
5. igen
6. mindenhova ezzel mennek (ami nem oltonyos hely, bar ha kelloen zart, meg az is lehet)
7. max. hatizsak meretig
8. melygarazs/bringatarolo (attol fugg mekkora)
9. ha a sima akkus bevalik varosba, akkor a kovetkezo verzio lehetne hibrid (mondjuk 350k-ig)
10. Attol fugg mennyire nehez szerkezet. Ha inkabb egy bringara hasonlit, az ulese is olyan, es el lehet tekerni, akkor a), ha max. akkutoltesre jo, akkor b)

--
"A Mikulás azért olyan vidám, mert tudja, hol laknak a rossz kislányok." - George Carlin

Bocs, de mit értesz azon, hogy "zárt elektromos kerékpár"?
Az én mostani kerékpárom ugyan nem elektromos, de minden éjjel elzárom. Akkor az enyém is zárt?

"Mit szólnál egy zárt elektromos kerékpárhoz?"

Hát, lássuk csak.. "Köszönöm?" :)

1. 100.000 HUF
2. nem
3. nem
4. 5000 km. pontosabban: jo lenne, ha legalabb ennyit birna az akksija, es nem mindennap kellene tolteni :)
5. igen
6. naponta
7. Heti bevásárlás.
8. Utca.
9. nem
10. a

Kerdes: hany kereke lenne ennek a joszagnak?

aha, szóval ez egy olyan closed driverrel rendelkező tool lesz...

int getRandomNumber() { // ←ez itt már az aláírásom
 return 4;//szabályos kockadobással választva.
}  //garantáltan véletlenszerű. xkcd

1. 50000
2. igen
3. nem
4. max. 20km
5. max. 5C-ig
6. hetente tobbszor
7. nagyobb bevasarlas (max. 50kg.)
8. feszer vagy mas zart tarolo
9. nem.
10. a