Egyedi billentyuzetkiosztas: xkbcomp - Alt vs. LevelThree - wut?

Hm... a kovetkezobe futottam bele egyedi X-es billentyuzetkiosztas tervezese kozben. A

  type "FOUR_LEVEL_ALPHABETIC" {
        modifiers= Shift+Lock+LevelThree;
        map[Shift]= Level2;
        map[Lock]= Level2;
        map[LevelThree]= Level3;
        map[Shift+LevelThree]= Level4;
        map[Lock+LevelThree]= Level4;
        map[Shift+Lock+LevelThree]= Level3;
        level_name[Level1]= "Base";
        level_name[Level2]= "Shift";
        level_name[Level3]= "Alt Base";
        level_name[Level4]= "Shift Alt";
    };

modon definialt tipus teljesen jol mukodik, amennyiben a LevelThree a jobb Alt-bol jon:

    interpret Alt_R+AnyOf(all) {
        virtualModifier= LevelThree;
        action= SetMods(modifiers=LevelThree,clearLocks);
    };

Ugyanakkor nem akarom hogy az Alt_R-nek az "Alt" funkcioja elvesszen, igy ezutobbi maradna inkabb Alt, ahogy alapertelmezesben is van:

    interpret Alt_R+AnyOf(all) {
        virtualModifier= Alt;
        action= SetMods(modifiers=Alt,clearLocks);
    };

Viszont ha egyszeruen azt csinalom hogy a fenti "FOUR_LEVEL_ALPHABETIC" tipusban minden LevelThree-t atirok Alt-ra akkor meg nem mukodik a dolog... pedig mind az Alt, mind a LevelThree virtual modifier... Latott mar valaki ilyet? :) Thx, A.