Fórumok
Hm... a kovetkezobe futottam bele egyedi X-es billentyuzetkiosztas tervezese kozben. A
type "FOUR_LEVEL_ALPHABETIC" {
modifiers= Shift+Lock+LevelThree;
map[Shift]= Level2;
map[Lock]= Level2;
map[LevelThree]= Level3;
map[Shift+LevelThree]= Level4;
map[Lock+LevelThree]= Level4;
map[Shift+Lock+LevelThree]= Level3;
level_name[Level1]= "Base";
level_name[Level2]= "Shift";
level_name[Level3]= "Alt Base";
level_name[Level4]= "Shift Alt";
};
modon definialt tipus teljesen jol mukodik, amennyiben a LevelThree a jobb Alt-bol jon:
interpret Alt_R+AnyOf(all) {
virtualModifier= LevelThree;
action= SetMods(modifiers=LevelThree,clearLocks);
};
Ugyanakkor nem akarom hogy az Alt_R-nek az "Alt" funkcioja elvesszen, igy ezutobbi maradna inkabb Alt, ahogy alapertelmezesben is van:
interpret Alt_R+AnyOf(all) {
virtualModifier= Alt;
action= SetMods(modifiers=Alt,clearLocks);
};
Viszont ha egyszeruen azt csinalom hogy a fenti "FOUR_LEVEL_ALPHABETIC" tipusban minden LevelThree-t atirok Alt-ra akkor meg nem mukodik a dolog... pedig mind az Alt, mind a LevelThree virtual modifier... Latott mar valaki ilyet? :) Thx, A.