( andrej_ | 2024. 04. 24., sze – 08:17 )

Az új vétele egy dolog, de 2-3-5 évente újat venni autóból, az a fenntarthatatlan valójában, hiszen ennek kéne az egyik legtartósabb fogyasztási cikknek lennie. Mivel a német és francia gazdaság igen komolyan függ az autóiparától, ezért egy ilyen spirálba menő őrületben van az EU egyébként.

Például ha megvetted a verdád, és még keveset is mész vele, megkapja a szervízeket, odafigyelsz rá, még mondjuk próbálsz vigyázni rá (esetedben lehet konkrétan vigyázol rá, nem ezen van a hangsúly), akkor 3 vagy 5 év után már kuka és "vállalhatatlan" csöves cucc lett belőle? 2-3 hónappal azelőtt pedig még jó volt? Az egy érdekes kérdés, hogy a lízing vagy hitelidőszak után vajon mennyit kell rá költeni, mert megérkezhetnek a komolyabb szervízek, és akkor már rögtön jön a "megadom másnak ezt a lehetőséget" duma, de valójában az autók minősége, javíthatósága az igazi kérdés.