( st3v3 | 2017. 04. 23., v – 13:16 )

a) folyamatosan megy a szöveg (szerintem a felvétel része) hogy "magas ügyfélszolgálatunk hívásterheltsége stb"
b) bármilyen időpontban (kora reggel, délelőtt, délben, délután, kora este, késő este, éjjel 2kor) hívtam őket 8-40perc közötti időbe telt hogy egy kezelő felvegye a telefont! ehhez 20másodpercenként bemondják hogy bocs köszi a türelmet (ami a rendszeres fél órás várakozások mellett kifejezetten dühítő)
c) ugyanaz a bamba-gyökér hozzáállás minden alkalommal. pl nincs szünetmentesük, rövid tüske és hopp egy fél napra net nélkül maradt a pár érintett utca:
felteszed a kérdést: mikor és hogyan tud ez változni? Ha most pl. panaszt teszek abból bármi érdemi eredmény? természetesen nem (jóváírnak max az egyenlegedre vmi nevetséges összeget ami a velük töltött telefonszámlád nem fedezi :D ).
//Összesküvéselmélet on: maximum feketelistára tesznek, vagy tovább várakoztatnak még ennél is, hátha nem teszel annyi bejelentést úgy nem romlanak a statisztikáik.. :)
**
kb hetente hívhatom őket, bár most nagyon szorítok, lehet hogy új rekord születik: még 1 nap és meglesz a két hét.
Illetve, a francba vele, megnéztem a logot:
{"way":"DOWN","timestamp":"2017-04-16T03:46:16+02:00"[..]}
{"way":"UP","timestamp":"2017-04-16T05:23:58+02:00"[..]}
..szóval ha ma este nincs semmi akkor 1 hét.. (de legalább 2 hete nap közben, mikor használtam volna épp akkor volt. ez csodaszámba megy.. komolyan a telekomhoz való visszatérés is felmerült (szerintem ez jellemzi a helyzetet súlyosságát leginkább :D)