( bra | 2015. 03. 30., h – 21:47 )

Mielőtt nagyon dühbe gurulnál, szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a "A Magyar Telekom Nyrt. egyéni előfizetők részére nyújtott internet szolgáltatásra vonatkozó Általános Szerződési Feltételei" című dokumentumból idéztem.
Ez a "szolgáltatás" nem a bérelt vonali üzleti előfizetéshez van. Ha annak az ÁSZF-jében találsz ellenkező állítást, kérlek idézd be.

Szóval nem, a csomó pénzt nem egy lakossági, vagy saját domaines usereknek fenntartott smarthost olyan használatáért fizeted, amin keresztül egy accounttal intézed a céged teljes levelezését napi több ezres mennyiségben. Bérelt vonalról, vagy akárhonnan.

Már ketten jöttök ezzel, szeretném megérteni. Miért gondoljátok azt, hogy egy nektek dedikált címtartománnyal a hátatok mögött jó ötlet egy lakossági smarthost használata?
Indokoljátok már meg kérlek.
Hogy könnyítsek a helyzeteteken, miután ezt megindokoltátok, azt is elmondhatjátok, hogy szerintetek milyen előnye lenne egy NEM lakossági (csak kifejezetten sokat fizető bérelt vonali szarul beállított exchange-ről spammelő és backscattelő ügyfeleket kiszolgáló) smarthost használatának a saját queue fenntartása helyett.