( uid_720 | 2015. 02. 26., cs – 09:02 )

Az az elsődleges baj, hogy a OneDrive is MS termék, és az operációs rendszer is, amin fut.
Úgy tűnik, nem tesztelték elég alaposan a saját terméküket.

"Nyilván nem szép a dolog, de azért kezelhető."

Mint ügyfél azt látom, hogy nem működik a termék, amiért fizettem.
Napközben számos problémát oldok, nem akarom még otthon is ezzel tölteni az időt. Működjön magától.

Platformváltás: lemondtam az MS előfizetésemet, megvettem a DropBoxét. Anyagot átmozgattam a OneDrive könyvtárból a DropBox-ba, és máris indult a sync.
Nem volt ebben sem semmi bonyolult.
DropBoxéknak sikerült megoldani maximális elérési út problémát, pedig ők még új OS API hívást sem vezethettek be.

És még mielőtt szó érné a ház elejét: jeleztem az MS-nek, hogy nem lesz ez így jó.

Fuszenecker Róbert