( gelei | 2014. 08. 27., sze – 20:22 )

Nálam a helpdesk és az üzemeltetés nem teljesen ugyanaz. Meg úgy általában az értelmes emberek nem ugyanazt értik a kettő alatt, v.ö. rendszergazda vs L1 support. Helpdesknél valóban nem árt ott lenni helyben (bár elég sok olyan céget ismerünk, ahol SSC-ből megy a helpdesk nagy része is)

Fejlesztők esetében továbbra is tartom, hogy ha nem freelancer vagy, és nem is one man show a cégen belüli fejlesztés, akkor baromira nem tudsz (az idő nagy részében) home office-ból dolgozni. Tudod, mert ha egy team dolgozik egy projekten, akkor elég sok a kommunikáció. Persze lehet autistának lenni, és Sametime-on/Lync-en/whatever pötyögni, de mire te beírod a kérdésed, én már megkérdeztem a kollégát, aki velem szemben ül az asztalnál.

> egyre cikisebb hülyeségeket írsz és még csak észre sem veszed :D
Őszintén szólva nem tartalak szakmailag elég kompetensnek ahhoz, hogy általánosságban megmondd, mi a hülyeség, és mi nem, de nyitottnak tartom magam az észérvekre. Azaz adott esetben meggyőzhető vagyok arról, hogy tévedek, akár most is, de inkább olyan ember tegye, aki nem 10+ éve látott utoljára IT-s projektet belülről.