Jön a Train Fever Linuxra is

Címkék

A Train Fever - modern kori Transport Tycoon - egyelőre pre-alpha állapotban van, de már most is nagyon ígéretesnek látszik a gameplay alapján. A játék svájci készítője bejelentette, hogy most, hogy a Steam elérhető hivatalosan Linuxra, a Train Fever sem maradhat ki a buliból, így játéka érkezik Windows és OS X mellett Linuxra is. A fejlesztő a Gambitius-on keres befektetőket a játék befejezéséhez. 250 ezer eurót szeretne kapni. Eddig 160 ezer eurónyi ígéretet kapott.

Hozzászólások

Jól néz ki, bár én az OpenTTD-vel is elvagyok-lennék csak a gépi ellenfelek nem jelentenek túl sok kihívást...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Az mondjuk igaz, hogy az eredeti AI-hez képest a mostanik jobbak, akkor kb 20-30 év alatt felvásároltam az összeset, most meg kellett vagy 50 mire egyáltalán első lettem, de bárhogy nézzük elég "furcsák" az AI-k ami nagyban rontja a játék élvezhetőségét...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Nagyon szépen néz ki még lőni kell azért sokat ezen a grafikán és rendesen skálázható gépi ellenfeleket csinálni bele, akkor jó lesz.

Mondjuk én ezen videó alapján azt mondanám, hogy ez egy TTD remake, nekem még a GUI és az ikonok is hasonlítanak.

Valaki írta, hogy openttd-ben neki kevesek a gépek, nekem pont az a bajom, hogy teljesen esélytelennek érzem magam, pillanatok alatt felfejlődik a gép, ami ellen semmit sem lehet tenni, hiába vagyok olcsóbb az én járataimra 0 utas száll fel.

FathoM

Olyan helyre kell építkezni ahol más még nincs, és első körben a szén->erőmű, majd fa->fűrésztelep vonalon érdemes indulni abban van a pénz. Kizárólag vonat.
Aztán lehet olajat szállítani hajóval pár év múlva, majd repülő nagyvárosok között. Illetve mivel személyszállításnál fontos, hogy a város közepén legyen a valamid, a később megjelenő gyors hajók is jók szoktak lenni tengerparti metropoliszoknál...

Vannak még egyéb trükkök, de nekem ez a taktika eddig bevált :)

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Grafika nem fontos, nekem már ez is elég lenne, a GUI tényleg TTD-re hasonlít, de ennek inkább örülök, az ugyanis nagyon jó.
Csak a gépi ellenfelek legyenek jók...

"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o

Határozottan tetszik!

"Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan."

Mi a francert kell nekem eszkozt valtanom, hogy hidat epitsek? Ezt mar az openttd-ben sem ertettem. Ha athuzom egy csobor vizen, legyen mar trivialitas, hogy oda hidat kell rakni!

Egyebkent tetszos.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Es?
A SimCity-ben a 2000 ota (az pedig igencsak regi, DOS-os termek) ugy mukodik a dolog, hogy ha athuzok a vizen egy utat, akkor az eger felengedese utan feljon egy popup, hogy milyen hidat szeretnek ide. Kivalasztom, putty, ut + hid megjelenik. Ennyi.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Csak én vagyok úgy vele, hogy eszembe sem jutna ezért fizetni, amikor ott van ingyen az OpenTTD?