A verseny hivatalosan az FSF oldalán gyűjti a támogatásokat, jelenleg már 2300 USD gyűlt össze, amiből a szervezők egyrészt profi grafikusokat fogadnak a művészeti irány meghatározásához, másrészt a verseny díjai is ebből az összegből kerülnek ki. Az eddigi tervek alapján a verseny a 16 bites kalandjátékok hagyományának megfelelő, felülnézetes pixelgrafikát és a viktoriánus stílust célozza meg, ami elég konkrét egy verseny rendezéséhez, de mégis tág határokat biztosít a kész munkákkal kapcsolatban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2681 megtekintés
Hozzászólások
Azt sajnálom, hogy nem a meglévő ígéretes játékokat támogatják, ami 2D grafikával rendelkezik a Heroes of might and magic 3 és a Bioware's Infinity befejezésére.
Hiányolom a vállalkozási szemléletet, mert Atari vagy Commodore stílusú játékok közül pedig legalább 100-200-at kellene elkészíteni, hogy ahhoz legyen értelme egy játékkonzolt építeni.
Leginkább a Terminátor, Karate, EOB és F-16 típusú játékoknak örülnék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pont két rossz példát hoztál fel, mert a HoMM és a Baldur's Gate teljes sorozat is fent van a GOG.com-on, legálisan, DRM mentesen hozzá lehet jutni, és még néhány extrát is kapnál hozzá. Ezekhez az eredeti tartalmakhoz képest nem tud annyi pluszt nyújtani egy Creative Commons alatt újraalkotott tartalom, mint amennyi erőforrást rá kellene fordítani.
Ennél a versenynél az a lényeg, hogy bebizonyosodjon, hogy a szabad tartalmakat készítő művészek és a szabad szoftvereket kódoló programozók viszonylag kevés kooperációval egy működő dolgot tudjanak létrehozni rövid idő alatt. Nem azért lett felülnézetes és pixelgrafikus a téma, hogy mindenáron retro játék készüljön, hanem azért, hogy minél alacsonyabb szintet kelljen megugornia a grafikusoknak és a programozóknak, minél több tartalom és kód szülessen a két hónap alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni