Technikai Support Specialista (TIER 3) /hálózatos/

Fórumok

Technikai Support Specialista (TIER 3) /hálózatos/

Ügyfelünk a világ egyik legnagyobb, legfejlettebb technológián alapuló telekommunikációs eszközöket gyártó és forgalmazó cége, aki Magyarországon erőteljesen bővíti ügyfélközpontját, ahonnan ügyfeleiket szolgálják ki elsősorban Európában.

Feladat:
Megbízónk ügyfeleinek magas szintű szakmai kiszolgálása, támogatása világszerte telekommunikációs infrastruktúráján keresztül angol nyelven.

Elvárások:
- Felsőfokú informatikai végzettség
- Releváns hálózat, hálózatbiztonság, adatbázis, Windows és Linux tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Tapasztalat komplex problémák megoldásában
- Tapasztalat ügyfélkezelésben
- Telekommunikációs területen nyert tapasztalat előny

Megbízónk multinacionális high technológiai környezetet, jó kedvű, kellemes csapatot, folyamatos szakmai és nyelvi képzést biztosít, folyamatos szakmai fejlődést kínál.

Juttatás: Versenyképes fizetési csomag, ami a kiemelkedő havi bér mellett tartalmaz egyéb juttatásokat is.

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje angol nyelvű önéletrajzát - a betölteni kívánt pozíció megjelölésével - az alábbi e-mail címre: bezzeg@humanvalue.eu

Bezzeg Szilvia
Human Value Kft.
Tel: +36 20 578 53 77
E-mail: bezzeg@humanvalue.eu