KONTAKT - jelnyelvi tolmácsszolgáltatás probléma

Fórumok

Sziasztok!

A munkahelyemen szeretnénk használni az akadálymentesítés jegyében egy Androidos tableten a KONTAKT programot. Aki nem ismerné: jelnyelvi videótolmácsolás szolgáltatás segítségével segíti a siketeket és nagyothallókat a kommunikációban.
A probléma vele az alábbi: kipróbáltam Telekomos adat, illetve telefon + adat kártyával, és egyikkel sem hajlandó bejelentkezni. A saját Telenoros kártyámmal, mely telefon+adat kártya, azzal bejelentkezik. Wifi-n is használható, de ahol használnánk ott, nem lehetséges a Wifi. Tudtommal SIP protokollt használ. Nem tudom, hogy annak engedélyezését külön kellene kérni a Telekom-tól?

Van valakinek tapasztalata vele, hogy mi lehet a probléma? A weboldalukon a Kozma Balázzsal már beszéltem, de nem tudott segíteni.

Üdv:
Laci