( hrgy84 | 2010. 01. 28., cs – 15:58 )

Nem csak ez a baj. A cegek nem ismerik fel, hogy a hagyomanyos marketingnek lecsengofelben van az ideje. Ujat mar nem tudnak belevinni, a regi sablonok meg mar unalmasak. Ay utobbi idoben pontosan 0 darab innovativ reklamot mutattak be a televizioban es/vagy a plakatokon. Persze, tovabbra is lesznek ilyen reklamok, de nem gondolnam azt, hogy foleg ezek adnak el a jovoben a termekeket.

Szerintem a jovo mindenkepp az interaktivitase, de nem ugy, hogy twitteren nyomatjuk azt, hogy Calgonnal a mosogep is tovabb el, hanem, ahogy peldaul a T-Mobile csinalja, valodi interaktivitassal lehetoseget biztositunk a fogyasztonak a velemenyformalasra, illetve a velemeny megfelelo helyre valo kozlesere, ezzel is javitva a termeket.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.