( saxus | 2010. 01. 28., cs – 00:30 )

"addig konzolokon szénné optimalizálják a játékokat, pont azért, hogy ugyanúgy nézzen ki, mint a több százezres PC-n."

Probléma az, hogy nem néz ki ugyanúgy.

Néztem nemrég egy videót az új CryENGINE-ről, ahol az új sandboxot demózták. 4 monitor volt, felül kettő a PC-hez: egyiken a 3D-s nézet, másikon az eszköztárak, alul egy PS3 és egy Xbox360. Értem én, hogy szinkronizálni kell a dolgokat, de míg az xbox közel azonnal, addog a PS3 néha jelentős késéssel reagált a szerkesztőben elkövetett változtatásokra.

Arról nem is beszélve, hogy jól láthatóan közelebbre volt véve az alagútban a köd (xboxon is közelebbre volt véve, mint PC-n a szerkesztőben) és picivel kevésbé részletesebb is volt.

Konzol ide, konzol oda, a PC-ből jóval többet lehet kihozni jelenleg.

----------------
Lvl86 Troll