( Vladi | 2009. 11. 14., szo – 23:03 )

A mw2 az eddig botrányok sorozata.

Azt azért érdemes átgondolni, hogy egy fps-ben egyértelműen azonosul a játékos az irányított karakterrel. Ha így nézzük:

"a művészi önkifejezés mellett vagyok"
Csakhogy ez nem művészet. Ez max szórakoztató ipar. De a művész mit is akart kifejezni? :S Mindegy nem is merem megtudni.

"Beteg ember az, aki egy játékban élvezi, hogy a földön kúszó szenvedő emberkéket szétlőheti?"
Uhh... itt csak én érzem ezt gáznak? :( Élvezni, hogy földön kúszó szenvedő emberek szétlőhet..... áááááá

"Pszichológushoz kéne járnom, mert nem "sokkolt" a pálya, hanem probléma nélkül végigjátszottam?"
Igen.

De tényleg? Milyen morális érv van földön kúszó, szenvedő emberek szétlövésére? Mert azért a legtöbb játékban gazemberek, nácik, szörnyek ellen küzd a hős, valamilyen pozitív cél érdekében. De ez itt már a legalja...:(((

Jah még valami eszembe jutott: van a játékban lehetőség választásra? (Azon kívül, hogy nem viszed a pályát) Tehát például a játékos dönthet úgy, hogy Ő most megakadályozza a mészárlást? Nem ártana. Mert ez így gyakorlatilag kényszer az öldöklésre.

>>: sys-admin.hu :<<