( hrgy84 | 2009. 11. 02., h – 15:13 )

A "kutya se olvassa el" nem mindig all. Kisebb cegek biztos, hogy elolvassak, mert erdekli oket, kifele-mifele a potencialis uj ember. A nagyobb cegeknel is az interjuztatok szinte biztos, hogy magukkal fogjak vinni nezegetni es egymasnak mutogatni, es mar a kinezet is lehet velemenyformalasi alap.
Ha papiron kuldi be az ember, az meg problemasabb: ne legyen szamarfules, lehetoleg ne legyen fenymasolt (vagy ne latszodjon rajta, hogy az), a papir ne legyen koszos, etc.

Nyelvtudas: CV-be nem kell szintet irni. Ahol fontosak a szintek, ott ugyis formos-regisztralos oldal van, ahol ki kell tolteni a nyelvtudast a form szintjenek megfeleloen, ahol meg a folyekony nyelvtudas a lenyeg, ott meg elso vagy masodik korben ugy is le lesz tesztelve a beszedkeszseg (tokmindegy, hogy a tukor elott folyamatosan beszelsz kinaiul, ha szembeallva egy kinaival meg se tudsz szolalni).

Motivacios levelben erdemes lehet megemliteni, hogy miert pont oket valasztottad, bar ez amugy is elokerul interjun. Mindkettore igaz, hogy a "kozeel van" nem igazan a megfelelo indok.

A skilleket erdemes hosszan sorolni, azt is, amihez csak keveset ertesz, mert van esely ra, hogy arra van szukseg, es te lennel az adott temaban az elso ember, aki latott mar olyat. Szintet itt sem erdemes irni, mert ha valami erdekli a ceget, ugyis belekerdez (max a masodik korben), szoval hazudni amugy sem lehet.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.